Redno se razvijamo na podlagi praktičnih izkušenj. Namen je ponuditi strankam najprijetnejšo slikopleskarsko izkušnjo.
Osredotočili smo se na celovit potek, ki se prične z razmišljanjem o pleskarskih delih in konča s trajno oskrbo vaših prostorov. Pri tem želimo ostati v stiku z vami tudi, "ko mojstri odidejo". Predvsem pa biti na razpolago, ko potrebujete sogovornika.
Mi smo skrbniki za vaše dobro počutje!
Kako izvajamo proces komunikacije?
- Skrbimo za sprotno obveščanje o spremembah.
- Prisluhnemo vašim težavam in razložimo vzroke.
- Predlagamo rešitve.
- Samostojno komuniciramo z ostalimi udeleženimi v projektu.
Kako nadziramo in pregledujemo slikopleskarska dela?
- S stalno dosegljivostjo vodje.
- Spremljamo in vodimo tekoča pleskarska dela.
- Uporabljamo detajlno izpolnjen obrazec, iz katerega pleskarski mojster in vi točno razberete, katera dela so naročena.
- Nadzor izvajamo sproti.
- Ob zaključku pregledamo vsa slikopleskarska dela.
- Izdelamo končno poročilo.
Kako dosegamo konkurenčnost?
- S partnerskim programom omogočamo ugodnejše partnerske cene.
- Uporabljamo preverjene in izpopolnjene metode dela, ki izpostavljajo organiziranost, profesionalnost in zanesljivost pleskarskih storitev.
- Dela opravljamo vestno in v skladu z navodili ter postopki, ki jih zahteva vsaka posamezna faza.
- Na vse opravljene storitve dajemo 2-letno garancijo.
Zakaj nam stranke zaupajo?
Ker stremimo k zadovoljnosti stranke in želji, da ste prepričani:
- da odgovarjamo na vaše unikatne zahteve,
- da delamo efektivno in v skladu s časovnim planom,
- da imamo proces in projekt pod kontrolo,
- da delamo kvalitetno in varno.
Kako skrbimo za kakovost?
- Imamo izurjeno osebje.
- Uporabljamo preverjene materiale.
- Zaščitimo vašo lastnino.
- Sistematično pristopamo k izvedbi del.
- S sprotnimi in zaključnimi pregledi.
- Na opravljene storitve dajemo tudi 10-letno pisno garancijo.
Predvsem pa, je naša prioriteta komunikacija. Ko želite rešiti dileme, potrebujete osebo, na katero se lahko obrnete in dobite odgovore.
Beri dalje: >>> Kako poteka komunikacija? >>>