Pleskarstvo z občutkom - Kaj nam pomeni vaše zadovoljstvo?
Pleskarji s posluhom - Kdo se odzove na vaš klic?
Izkušeno osebje z dolgoletnimi izkušnjami na pleskarskem področju z veseljem sprejme vaš klic. Lahko preučimo vaše predloge, odgovorimo na osnovna vprašanja o vašem projektu ali pa vas povežemo z osebo, ki bo znala razumeti in odpraviti vaše težave.
Če želite mnenje ali podroben posvet o barvnih kombinacijah za svoj prostor, izpolnite kontaktni obrazec, da določimo termin za ogled.
Kadarkoli naletite na problem pri pleskanju ali pleskarskih storitvah, ne razmišljajte, temveč kar pokličite. Tukaj smo, da vas poslušamo in vam nudimo pomoč.
Pleskarstvo s pristopom - Kako izvajamo pleskarska dela?
Oseba, ki je pripravila vašo ponudbo, ima znanje za oceno pleskarskih in slikopleskarskih del. Vzela si je potreben čas za razumevanje potreb in zahtev vašega projekta ter vas seznanila s podrobnostmi v vaši osebni ponudbi.
Vaša osebna ponudba je dokument in vodilo za slikopleskarske mojstre, da uspešno opravijo beljenje, pleskanje in barvanje v skladu z vašimi pričakovanji.
Pleskarstvo z nadzorom - Kdo nadzira vaš projekt?
Določen je nadzornik, ki spremlja vaš projekt od začetka pa do zaključka pleskarskih del. Z vami je dnevno in na voljo ob vsakršnih spremembah.
Naši pleskarji uporabljajo orodja in rešitve, ki se razvijajo ob tisočih pleskarskih projektih ter zagotavljajo nemoteno izvajanje beljenja, pleskanja in ostalih slikopleskarskih storitev. Naše vodilo je uspešna komunikacija z vami na način, da odpravimo vse dvome in dileme s katerimi se srečujete.
Pleskarstvo z napakami - Kako se učimo na napakah?
Pokličemo nazaj, ko je barva suha. S programom za kontrolo zadovoljstva vsak projekt pregledamo in ocenimo. Osebje vas kontaktira v obdobju enega do treh tednov po zaključenem projektu in se prepriča, ali je storitev zadovoljila vaša pričakovanja tako z vidika končnega izdelka kot tudi vaše osebne izkušnje z nami.
S formularjem zadovoljstva ocenjujemo vaše občutke, ki ste jih imeli pred opravljeno storitvijo in njej. Spoznamo vaše strahove, pričakovanja, želje in v bodoče spremenimo način dela, ki je prijaznejši do vas.
Kaj vas ovira, da ne bivate v lepšem stanovanju? Sporočite nam na
Skrbimo za vaše dobro počutje!